itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Publikováno: 16. 7. 2014
ITIL přináší poskytovatelům služeb návody na poskytování kvalitních IT služeb a na procesy, funkce a další dovednosti, potřebné k jejich podpoře. ITIL poskytuje rámec pro to, co je třeba řešit.
Znalostně orientovaná podpora (Knowledge-Centered Support – KCS) dává podrobné pokyny pro pořizování, strukturování, opětovného použití a zlepšení znalostí těch druhů, které podporují procesy, funkce a další kompetence poskytovatele služeb, které zlepšují jeho účinnost a hospodárnost. To přispívá k dosažení cílů byznysu. KCS tudíž doplňuje rámec ITIL tím, že přináší specifickou metodiku řízení znalostí.
Po úvodním shrnutí obsahuje dokument následující části:
Synergies between ITIL and Knowledge Centered Support (530.28 Kb)
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)