Použití Kanban v provozu IT

Publikováno: 5. 12. 2016

  1. Ve stručnosti oč jde. Vzhledem k nadměrným nárokům na jejich čas, valí se na provozní týmy IT více práce, než na jakou mají kapacitu.
  2. To způsobuje prodlužování času na vývoj/údržbu produktů a služeb, což má za následek nespokojené zákazníky. Přispívá to i k obavám na straně tržeb, poškozuje dobrou pověst a dělá z lidí v provozu IT vysoce rizikové kandidáty vyhoření.
  3. Provozní týmy IT potřebují rovnováhu mezi poptávkou a kapacitami. Kanban pomáhá řídit workflow, snižuje napětí mezi týmy a vede ke spokojenějším zákazníkům.

Použití Kanbanu popisuje v těchto kapitolách:

  • Co se nedaří v IT provozu
  • Definované koncepty
  • Jak využít Kanban v IT provozu

Kanban a Řízení IT služeb

ITIL Guidance Kanban website (10.98 Mb)


Štítky: , ,
Autor:: Kateřina Mrkvičková