Publikováno: 5. 12. 2016
- Ve stručnosti oč jde. Vzhledem k nadměrným nárokům na jejich čas, valí se na provozní týmy IT více práce, než na jakou mají kapacitu.
- To způsobuje prodlužování času na vývoj/údržbu produktů a služeb, což má za následek nespokojené zákazníky. Přispívá to i k obavám na straně tržeb, poškozuje dobrou pověst a dělá z lidí v provozu IT vysoce rizikové kandidáty vyhoření.
- Provozní týmy IT potřebují rovnováhu mezi poptávkou a kapacitami. Kanban pomáhá řídit workflow, snižuje napětí mezi týmy a vede ke spokojenějším zákazníkům.
Použití Kanbanu popisuje v těchto kapitolách:
- Co se nedaří v IT provozu
- Definované koncepty
- Jak využít Kanban v IT provozu
Kanban a Řízení IT služeb
ITIL Guidance Kanban website (10.98 Mb)
Štítky: ITIL, Jaroslav Rokyta, Kanban
Autor:: Kateřina Mrkvičková