itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Publikováno: 10. 4. 2015
V uplynulém dvacetiletí se pozornost organizací soustřeďovala na zavedení formálních ITIL procesů. Po té, co si organizace osvojily ITIL, pocítily dopad čtyř „P“ – pracovníci, procesy, produkt (technologie) a partneři (dodavatelé) – který se projevuje požadavkem silného závazku organizace plnit cíle zlepšování, včetně financí a lidských zdrojů. Při dokončování implementačních projektů těchto procesů většina organizace í věří, že tyto procesy jim budou nějakou dobu sloužit tak, jak byly implementovány. Bohužel, není tomu tak. Pokud organizace nebude neustále věnovat těmto procesům pozornost, zcela jistě neochrání své počáteční investice a, což je ještě důležitější, tyto procesy nebudou sto držet krok s měnícími se potřebami organizace, a nebudou se řešit ani případné nedostatky ve výkonnosti procesů.
Dokument probírá uvedené téma v následujících kapitolách:
Rozhodně stojí za přečtení.
Integrating Six Sigma and ITIL (499.19 Kb)
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)