Publikováno: 26. 3. 2019
Nejlepší praktiky v oblasti IT, ITSM a aktualizovaného ITILu
Nejlepší praktiky v oblasti IT, ITSM a aktualizovaného ITILu: řešení problémů byznysu a dodávání hodnoty
Paul Wilkinson:
IT organizace, ať již působí kdekoli na světě, stále zůstávají zaměřené příliš interně. Tohle neříkám já. To, zjišťujeme pomocí našich ABC karet (Attitude, Behavior a Culture) na workshopech a workshopech simulačních her s více než 4000 organizacemi po celém světě.
To, co ABC odhalilo, je nesoulad mezi tím, co IT v současné době dělá a jeho chápáním priorit byznysu.
IT oddělení jsou tak zaneprázdněná hledáním technologií, procesů a systémů, že dostatečně nerozumí byznysu, v němž působí, službám, které podnik používá a jejich relativnímu významu.
S rostoucím významem IT pro všechny organizace však byznys manažeři chtějí, aby se IT zajímalo o okolí byznysu a pomohlo utvářet byznys hodnotu. Pro IT a IT služby (ITSM) je to velmi vzrušující doba.
Úplný text je k dispozic zde:
https://www.axelos.com/news/blogs/february-2019/best-practice-in-it-itsm-and-the-itil-update
Anotace: Jaroslav Rokyta
Štítky: ITIL, itsm
Autor:: Jaroslav Rokyta