Publikováno: 19. 3. 2019
Model umělé inteligence v systému služeb
Robert Falkowitz se chystá publikovat sérii článků k tomuto tématu.
Charakteristiku prvního z nich obsahuje následující anotace.
K čemu by měl být manažerům služeb model umělé inteligence? Budou ho používat jako rámec pro diskusi o využití umělé inteligence při poskytování a řízení služeb. Tento článek je první ze série, která bude zkoumat AI z pohledu správy služeb. Účelem těchto článků je pomoci servisním manažerům užitečně AI využívat. Příliš často dovolujeme našim nástrojům, aby nám diktovaly, jak máme jednat, spíše, než abychom je využívali k řešení našich konkrétních problémů.
Technologie, které využíváme k poskytování služeb, stále více využívají umělou inteligenci a strojové učení (ML). Stalo se módou prohlašovat naše nástroje pro správu služeb za umělou inteligenci. Jako manažeři služeb bychom neměli zacházet s AI a ML jako s černými schránkami, jako s tajemnými technologiemi, které nám nějakým způsobem pomáhají plnit naše cíle. Je třeba pochopit, co umělá inteligence a strojové učení skutečně dělají, jaké jsou jejich limity a jak se srovnávají s lidskou inteligencí a lidským učením.
Článek v plném znění najdete zde https://www.3cs.ch/model-of-artificial-intelligence-development-and-use/
Štítky: itsm, Systém služeb
Autor:: Kateřina Mrkvičková