itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Publikováno: 1. 3. 2005
Dokument uvádí názorné příklady aplikace nejlepších praktik pro zavádění procesů řízení incidentů, problémů a provozu funkce Service Desk.
Obsahuje řadu procesních diagramů, které jsou rozpracovány a podrobně okomentovány pro jednotlivé eskalační fáze od první až po třetí úroveň podpory. V odstavci věnovaném benchmarkingu a měření lze nalézt příklady metrik pro vyhodnocování kvality zpracování incidentů a Service Desku. Dále je jsou zde uvedeny příklady rozdělení rolí a zodpovědností pro zmíněné procesy.
Dokument může být vhodnou pomůckou či inspirací při návrhu, implementaci nebo formalizaci existujících procesů řízení incidentů, problémů a funkce Service Desku
Incident/problem Management Methods and Service Desk Implementation Best Practices (86 kB)
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)