Aktualizace ITILu ve světě digitální transformace a transformace služeb

Publikováno: 26. 3. 2019

Aktualizace ITILu ve světě digitální transformace a transformace služeb

Jaké jsou hlavní výzvy dneška pro organizace v oblasti IT a zejména ITSM?

To velmi závisí na jednotlivé organizaci: na jedné straně procházejí mnohé digitalizací; to znamená, že IT organizace se potýkají s tím, že již nejsou jen podpůrným mechanismem pro podnik; i oni jsou byznys a někteří z nich na to nejsou připraveni.

Na druhé straně se však očekává, že některé organizace dodají podnikům IT řešení, ale narážejí na požadavky větší přizpůsobivosti. Buď se snaží změnit své tradiční, modely plánovaných dodávek na modely adaptivnější dodávek, nebo přinejmenším přidat agilní doručovací cesty do svého stávajícího modelu dodávky. Tento přístup vyžaduje mnohem dynamičtější interakci mezi IT a podniky.

A konečně, od většiny IT organizací zvyklých na dodávku systémů a řešení se stále více požáduje, aby poskytovaly zkušenosti a služby: to není žádná malá věc – je to něco velmi odlišného, ​​co přichází s odlišným zaměřením a odpovědností.

 

Úplný text je k dispozic zde:

https://www.axelos.com/news/blogs/february-2019/itil-update-world-digital-service-transformation

 

Anotace: Jaroslav Rokyta


Štítky: ,
Autor:: Jaroslav Rokyta