Vysvětlení pro vrcholové vedení: přínosy ITILu®

Publikováno: 7. 7. 2014

Tento white paper je určen vedoucím pracovníků, manažerům s rozhodovací pravomocí, jejichž podniky využívají informační technologie (IT).

Platí pro organizace všech velikostí a typů – ať už malé, střední nebo velké; místní nebo mezinárodní; z veřejného či soukromého sektoru, i pro neziskové organizace. Znalost toho, čím se zabývá je zásadní pro všechny, kdo chtějí maximalizovat hodnotu, kterou dodává jejich IT.

Tento white paper vysvětluje:

  • Jak IT služby přinášejí hodnotu byznysu, a proto je nezbytné, aby dobré řízení služeb IT tuto hodnotu uvolnilo
  • Jak rozpoznat, kdy se řízení IT služeb provádí dobře, a kdy je třeba ho zlepšit
  • Proč je ITIL celosvětově uznáván jako vedoucí rámec osvědčených postupů v oblasti řízení IT služeb
  • Jak ITIL pomáhá organizacím po celém světě maximalizovat hodnotu jejich investic – jejich efektivitu – do IT
  • Jak ITIL může pomoci vaší organizaci maximalizovat efektivnost investice do IT
  • Co potřeba udělat, abyste se dozvěděli o ITIlu více a kde začít.

Tomu odpovídá i členění whitepaperů do oddílů.

Velmi srozumitelně tu jsou na obrázku 1 znázorněny výhody a vlastnosti spojené s jednotlivými fázemi životního cyklu ITIL.

Vysvětlení pro vrcholové vedení: přínosy ITILu® (232.61 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková