Publikováno: 7. 7. 2014
Tento white paper je určen vedoucím pracovníků, manažerům s rozhodovací pravomocí, jejichž podniky využívají informační technologie (IT).
Platí pro organizace všech velikostí a typů – ať už malé, střední nebo velké; místní nebo mezinárodní; z veřejného či soukromého sektoru, i pro neziskové organizace. Znalost toho, čím se zabývá je zásadní pro všechny, kdo chtějí maximalizovat hodnotu, kterou dodává jejich IT.
Tento white paper vysvětluje:
- Jak IT služby přinášejí hodnotu byznysu, a proto je nezbytné, aby dobré řízení služeb IT tuto hodnotu uvolnilo
- Jak rozpoznat, kdy se řízení IT služeb provádí dobře, a kdy je třeba ho zlepšit
- Proč je ITIL celosvětově uznáván jako vedoucí rámec osvědčených postupů v oblasti řízení IT služeb
- Jak ITIL pomáhá organizacím po celém světě maximalizovat hodnotu jejich investic – jejich efektivitu – do IT
- Jak ITIL může pomoci vaší organizaci maximalizovat efektivnost investice do IT
- Co potřeba udělat, abyste se dozvěděli o ITIlu více a kde začít.
Tomu odpovídá i členění whitepaperů do oddílů.
Velmi srozumitelně tu jsou na obrázku 1 znázorněny výhody a vlastnosti spojené s jednotlivými fázemi životního cyklu ITIL.
Vysvětlení pro vrcholové vedení: přínosy ITILu® (232.61 Kb)
Štítky: Jaroslav Rokyta
Autor:: Kateřina Mrkvičková