Výkon & návratnost jednotného monitoringu

Publikováno: 16. 6. 2015

Monitorování IT provozu se provádí nákladně a neefektivně kvůli nasazení více složitých řešení. Tyto stávající systémy vnímají IT prostředí z pohledu technologického sila, což přináší zbytečné komplikace při snaze řešit problémy infrastruktury a dostupnosti. Zatímco správci systému se pokouší tyto problémy vyřešit zákazníci a jejich byznys trpí. U poskytovatelů hostingu pak reálně hrozí, že jejich zákazníci odejdou k poskytovatelům cloudových řešení. Je zde tudíž potřeba jednotného řešení, které dokáže poskytnout včasnou podporu pro nové aplikace a technologie, které by pomohlo snížit provozní náklady a složitost IT, a posunout potřeby zákazníků do centra pozornosti provozu.

Kromě toho je zde i problém s řízením vzdálených datových center, ať už těch spravovaných poskytovatelem hostingu nebo podnikových umístěných v odlehlých oblastech světa. IT provoz potřebuje řešení monitoringu, které lze snadno spravovat a konfigurovat, s novými komponentami, přidávanými do živých systémů na dálku – stejně jednoduše jako plug and play. Pro poskytovatele hostingu je ideální systém pronajímaný více nájemcům, což nákladově zefektivňuje správu zákazníků a využívá virtuální prostředí.

Náklady nečinnosti v oblasti monitoringu mohou být pro byznys značné, ale aby monitoring přinesl očekávané výhody, musí být postaven na snadno použitelných a konfigurovatelných nástrojích, které vyhoví požadavkům byznysu, jako jsou reporting a KPI.

The Power & Payback Of UnifiedMonitoring (201.49 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková