ÚSPĚŠNÉ ŘÍZENÍ ZMĚNY: transformace IT služeb v HMRC

Publikováno: 10. 4. 2015

Her Majesty’s Revenue and Customs (HM Revenue and Customs or HMRC) je neministerský útvar vlády Spojeného království, odpovědný za výběr daní a výplatu některých forem státní podpory a správu dalších režimů regulace, včetně minimální mzdy.

Je v samém srdci britské vlády s 38 miliony zákazníků-fyzických osob a 4,5 miliony firemních zákazníků. Z hlediska úspěšného poskytování veřejných služeb je životně důležité. Zajišťuje bezpečný pohyb zboží do i ze Spojeného království, vybírá okolo 469 miliard liber na daních a vyplácí kolem 40 miliard liber. Útvar poskytuje na 640 různých IT služeb od vývoje aplikací pro malé firmy až po rozsáhlé systémy potřebné na podporu řady specifických procesů v daňové oblasti. Podle názoru ředitele pro informatiku z úřadu vlády je IT oddělení druhé největší ve Velké Británii.

Tato případová studie popisuje, jak se transformovaly IT služby HMRC prostřednictvím zásadního celkového releasu, který byl implementován v kritických časových termínech s minimálním dopadem na fungování a veřejné služby.

IT service transformation (129.93 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková