Seminář itSM Prakticky 03/2018

Datum konání24. 5. 2018 17:00

Problem Management v Service Desku DHL, Ladislav Tomášek

Anotace:
Jak úspěšně implementovat Problem Management na 1. úrovni podpory IT služeb (Service Desk, Help Desk). O své teoretické i praktické zkušenosti se s Vámi podělí Ing. Ladislav Tomášek, Regionální Problem Manager, a Jan Kovář, Service Desk Problem Coordinator.

V rámci tohoto semináře jsme pro Vás připravili unikátní prohlídku Datového centra DHL IT Services. Prohlídka trvá cca 45 minut (jedinečné generátory pod povrchem, Servrovna, NOC, Service desk) a je rozdělena do dvou skupin. První v 15.00 hodin a druhá v 16:00 hodin. Každá skupina je omezena na 10 míst. V případě Vašeho zájmu nás prosím kontaktujte na e-mail: katerina.mrkvickova@itsmf.cz a rezervujte si své místo na prohlídce.

Prezentace