Datum konání | 30. 3. 2021 16:30 |
---|---|
Místo konání | online |
Pořádek v majetku i úkolech jako předpoklad pro efektivní spolupráci v organizaci
Každý z nás se nejednou přesvědčil, že základem úspěšné spolupráce je komunikace. V dnešní době, kdy se setkávání s kolegy výrazně omezilo, vnímáme potřebu efektivně sdílet informace ještě intenzivněji. K tomu vám mohou pomoci vhodně zvolené nástroje.
Prezentující:
Aleš Kruczek, ALD Automotive
Miroslav Hlohovský, Omnicom
Zdeněk Jelínek, ALVAO
Na klubovém večeru s vámi budeme sdílet:
- Jak používání service desku rozváže ruce nejen internímu IT oddělení a sníží administrativní zátěž chodu celé organizace
- Jak vám pořádek v majetku zjednoduší plánování rozpočtu a časově zefektivní inventuru
- Jak v ALD Automotive vnímají ESM (vs. ITSM) a jaké mají praktické zkušenosti s jeho zavedením
- Jak v ALD Automotive efektivně připojili Service Desk a Asset Management + tipy jak se pustit do implementace a na co nezapomenout
Registrovat se můžete TADY.