Seminář itSM Prakticky Speciál (Neformální setkání itSMF)

Datum konání17. 10. 2019 17:00
Místo konáníHPE (místnost Mr. and Mrs. Smith / Titanic)
AdresaZa Brumlovkou 5/1559, 140 00 Praha 4, ČR

Implementace Servisního katalogu pro Magistrát města Ostravy aneb naše cesta od dinosaura k mladé štice

 

Přednášející:

  • Ing. Marek Kaňák – Vedoucí oddělení IT podpory OVANET a.s.
  • Ing. Michal Hrotík – Člen představenstva OVANET a.s.

 

Anotace:

 

Společnost OVANET, a.s. patří k významným dodavatelům telekomunikačních a IT služeb v Moravskoslezském kraji. Jádrem jejich činnosti je outsourcing ICT statutárního města Ostravy, provoz Metropolitní sítě, Městského integrovaného kamerového systému a volně přístupných Wi-Fi zón internetu v Ostravě. Služby poskytované společnosti OVANET pro Magistrát města Ostravy jsou poskytovány prostřednictvím ServiceDesku. A právě pro poskytování služeb pro Magistrát města Ostravy proběhla implementace nového Servisního katalogu společně s novým nástrojem pro řízení žádostí a incidentů.

 

Během semináře bychom s vámi rádi sdíleli zkušenosti s rozhodováním o volbě nástroje. Jaké vidíme rozdíly mezi nástroji stavěnými podle ITIL V2 a nástroji nové generace podle ITIL V3? Jaká byla naše očekávání a potřeby v rámci Service Desku včetně integrace na CMDB?

Konkrétně jaké byly naše očekávání, co se týká automatizace a zefektivnění práce s tikety. Dále jaké byly naše požadavky na integraci s okolními systémy, například IDM a ServiceDesky dodavatelů.

 

V rámci prezentace budeme sdílet naše obavy z reakce uživatelů na tyto změny a jak na nový systém reagovali sami řešitelé.

 

Fotoreportaz: