Neformální setkání členů a přátel spolku itSMF Czech Republic osobně v Praze
1. 10. 2025 (17:30 - 22:00)
Datum konání | 25. 2. 2021 17:00 |
---|---|
Místo konání | online s Jánem Urigou |
Proč se téma zákaznické zkušenosti dostalo na přední místa v současných businessech – jak to, ze se na první pohled čistě marketingové uchopení tématu ujalo v IT – checklist toho, co a jak dělají lidi, kteří jsou customer-centric.
Ján Uriga je zkušený poradce, který pracuje s velkými společnostmi, mezi které patří banky, pojišťovny, poradenské společnosti ale i výrobní podniky. Je nám ctí, že ho můžeme znovu přivítat na itSMF Prakticky.
Přihlásit se můžete na webu itsmf.cz v členské sekci nebo e-mailem na adrese info@itsmf.cz.
1. 10. 2025 (17:30 - 22:00)