itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Datum konání | 25. 2. 2021 17:00 |
---|---|
Místo konání | online s Jánem Urigou |
Proč se téma zákaznické zkušenosti dostalo na přední místa v současných businessech – jak to, ze se na první pohled čistě marketingové uchopení tématu ujalo v IT – checklist toho, co a jak dělají lidi, kteří jsou customer-centric.
Ján Uriga je zkušený poradce, který pracuje s velkými společnostmi, mezi které patří banky, pojišťovny, poradenské společnosti ale i výrobní podniky. Je nám ctí, že ho můžeme znovu přivítat na itSMF Prakticky.
Přihlásit se můžete na webu itsmf.cz v členské sekci nebo e-mailem na adrese info@itsmf.cz.
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)