ITSM PRAKTICKY – Jak pragmaticky na AI v Service Management platformě a Dion Williams

Datum konání24. 9. 2024 16:00
Místo konání DHL IT Services
Adresa Praha - Chodov

ITSM Prakticky – Jak pragmaticky na AI v Service Management platformě

Témata:

  • Pragmatický přístup k AI SLM – aneb i „Malé LM“ má své výhody.
  • Osvědčené postupy pro AI SLM umožňující smysluplné konverzace s chatbotem a směrování těchto konverzací k akci (automatizace).
  • Pragmatický přístup k AI LLM a využití prompt engineeringu.
  • Jak využít RAG a související technologie.
  • Který LLM model je nejvhodnější? Rozhodování dle rychlosti versus ceny.

Představení – Dion Williams

Dion Williams je zakladatelem a CEO společnosti Servicely, která vyvíjí a dodáva společně s partnery platformu Servicely pro ITSM, ESM a automatizaci byznysových procesů. Dion patří mezi veterány ITSM. Dříve pracoval pro HP, poté byl jedním z prvních partnerů ServiceNow. Od roku 2015 vyvíjí platformu Servicely na bázi AI a low-code/no-code pro Enterprise Service Management.

Pragmatické zkušenosti s AI se Dionovi podařilo získat díky vývojy a implementacím platformy Servicely. Dříve vyvíjel a dodával vlastní aplikaci Sofi, což je na AI postavený chatbot a ticket augmentation AI platforma (SLM).

Dion k nám přijíždí ze Sydney v rámci cesty po Evropě a Spojeném království.

REGISTRACE: info@itsmf.cz

————————–

ITSM in Practice – Pragmatic Approaches to AI in Service Management Platform

Topics:

  • Pragmatic Approach to AI SLM – Even „Small LM“ has its benefits.
  • Best practices for AI SLM that enable meaningful conversations with chatbots and steer these conversations towards action (automation).
  • Pragmatic approach to AI LLM and the use of prompt engineering.
  • How to utilize RAG and related technologies.
  • Which LLM model is the most suitable? Decision-making based on speed versus cost.

Introduction – Dion Williams

Dion Williams is the founder and CEO of Servicely, a company that develops and delivers the Servicely platform for ITSM, ESM, and business process automation, in collaboration with its partners. Dion is a veteran in ITSM, having previously worked for HP and later becoming one of the early business partners of ServiceNow. Since 2015, he has been developing the Servicely platform based on AI and low-code/no-code for Enterprise Service Management.

Dion has gained pragmatic experience with AI through the development and implementation of the Servicely platform. Previously, he developed and delivered his own application, Sofi, an AI-based chatbot and ticket augmentation AI platform (SLM).

Dion is visiting us from Sydney as part of his tour across Europe and the United Kingdom.