Datum konání | 23. 10. 2014 14:00 |
---|
Redesign Service level managementu – od podpory aplikací k podpoře služeb klientům
Přednášející: Petr Křelina (RB)
Abstrakt: V Raiffeisenbank jsme rovnýma nohama skočili do nového a neznámého světa: Kvalitu IT služeb nepoměřujeme tím, na kolik devítek provozujeme naše aplikace, ale tím, zda jsou klienti naší banky spokojeni se službami, za které nám platí. Úplně jsme předělali naše SLA a změnili jsme způsob, jakým o nich přemýšlíme. Změna zabrala, klienti od nás od té doby dostávají o poznání lepší služby. Věříme tedy, že je to tak správně.
Je to ale veliká kulturní změna. To co přijde našemu businessu naprosto přirozené, je zcela nové pro většinu lidí v IT. Přestože změna, kterou jsme provedli, má zjevné výsledky, není ještě úplně akceptována. My sami máme pocit, že tvoříme něco, co jsme nikde jinde neviděli.
V této chvíli jsme se rozhodli se s Vámi, členy itSMF, poradit. Povíme jak to děláme a doufáme, že se dozvíme co Vy na to a jak to děláte Vy. Tohle je něco, o čem se v ITILu nedočteme.
Těším se na pořádnou diskusi!
Další informace
Přednáška bude probíhat v budově HP, v 2. patře v konferenční místnosti Český Krumlov.