Stratég ITIL 4: Řízení, plánování a zlepšování v 1000 slovech

Publikováno: 11. 4. 2021

Zastánci správy služeb již léta propagují takový přístup ke službě, ve kterém všichni zúčastnění z celé organizace pracují se zákazníky na spolutváření hodnoty.

To je chvályhodné, ale metoda, jak toho dosáhnout se příliš zaměřovala na implementaci několika konkrétních procesů a nástrojů. V zájmu realizace vize je třeba věnovat větší pozornost lidským dovednostem.

Direct, Plan and Improve se zaměřuje na základní kompetence, které by měli rozvíjet a uplatňovat po celou dobu své kariéry v oblasti řízení služeb vedoucí pracovníci i řadoví zaměstnanci.

Čtenář zde najde nápady a metody, na kterých mohou v budoucnu stavět, aby byli lepšími vedoucími a individuálními přispěvateli.

Dokument najdete po kliknutí na tento odkaz.



Autor:: Jaroslav Rokyta