CACIO seminář: „Co nás v IT nejvíce (Z)mění“
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)
Publikováno: 11. 4. 2021
Zastánci správy služeb již léta propagují takový přístup ke službě, ve kterém všichni zúčastnění z celé organizace pracují se zákazníky na spolutváření hodnoty.
To je chvályhodné, ale metoda, jak toho dosáhnout se příliš zaměřovala na implementaci několika konkrétních procesů a nástrojů. V zájmu realizace vize je třeba věnovat větší pozornost lidským dovednostem.
Direct, Plan and Improve se zaměřuje na základní kompetence, které by měli rozvíjet a uplatňovat po celou dobu své kariéry v oblasti řízení služeb vedoucí pracovníci i řadoví zaměstnanci.
Čtenář zde najde nápady a metody, na kterých mohou v budoucnu stavět, aby byli lepšími vedoucími a individuálními přispěvateli.
Dokument najdete po kliknutí na tento odkaz.
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)