Proč váš stávající Service Desk selhává, a co s tím

Publikováno: 24. 7. 2015

Platformy pro řízení služeb hrají zásadní roli, ale ve většině organizací se nedožijí toho, že by splnily očekávání. Tento článek popisuje, proč starší a dokonce i novější platformy Service Desku nesplnily očekávání, a co je potřeba udělat pro to, aby byly v byznys prostředí skutečně účinné.

Během posledních deseti let, proběhla prakticky v každém odvětví zásadní restrukturalizace převládajícího ekonomického uspořádání. V některých se zaměřila pouze na krátkodobé přežití v novém prostředí. V jiných se manažeři snažili pomoci organizacím překonat probíhající bouři tak, aby po návratu k normálu byla jejich pozice co možná nejsilnější.

Iniciativy kolem Service Desku musí respektovat požadavek na co nerychlejší užitek. Tyto investice pomohou podnikům vypořádat se s novým ekonomickým klimatem pouze tehdy, pokud budou představovat skutečné odstřižení od minulých implementací.

Vzhledem přetrvávající neúčinnosti těchto nabídek je zřejmé, že to vyžaduje novou alternativu. Řešení pro řízení služeb, který dokáže podpořit dnešní byznys požadavky a realitu. Tento dokument nastiňuje klíčové požadavky, které představují skutečné řešení pro řízení služeb, které přinesou rychlou hodnotu, , snadnost použití a nízké náklady vlastnictví.

Why your current service desk is failing (537.37 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková