Poskytování životně důležitých aplikací k získání konkurenční výhody – urychlení s moderní infrastrukturou

Publikováno: 24. 8. 2016

Kolik vás stojí, když máte nedostupné systémy pro styk se zákazníkem? Alespoň jeden neplánovaný výpadek datového centra za poslední dva roky zažilo 95% podniků.

Průměrné náklady prostojů činí 1,7 mil. Dolarů ve všech odvětvích, ale skutečné náklady jsou daleko větší a obsahují poškození pověsti, ztrátu důvěry a loajality zákazníků a dokonce nedodržení právních předpisů. Řešení kontinutity byznysu konstruované pro průběžnou schopnost obnovy po havárii může pomoci minimalizovat riziko výpadku.

Podívejte se na osvědčené postupy pro vyhodnocení správné úrovně dostupnosti a odolnosti proti poruchám u vašich kritických aplikací v tomto dokumentu.

Powering vital applications to gain competitive advantage (170.12 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková