Nástroje nepřetržitého poskytování IT služeb

Publikováno: 3. 2. 2016

Organizace vytvářejí, dodávají a upravují software, aby vyhověly potřebám byznysu. Tyto potřeby nejsou statické: mohou změnit stejně náhle, jako aktuální zprávy. Každá organizace používající software, aby posloužila svým zákazníkům – a je to opravdu téměř každá firma, nezisková organizace nebo instituce – musí najít způsob, jak rozvíjet, uvolňovat a upravovat software častěji a snáze. To je důvod, proč organizace všech velikostí a typů realizující nepřetržitou dodávku IT služeb, si nemohou dovolit zůstat pozadu za citlivějšími a aktivnějšími konkurenty.

Dobré shrnutí nepřetržitých dodávek představuje definice Martina Fowlera: stručně řečeno, je to když lze libovolnou verzi vašeho softwaru nasadit v některé z vašich lokalit na požádání, a tým upřednostňuje udržování software v nasaditelné podobě přes uvolňování nových funkcí. Když budete pracovat tímto způsobem, bude uvolňování nových funkcí paradoxně mnohem snazší.

Tento článek nabízí přehled přínosů nepřetržitých dodávek, kroky pro jejich zavedení ve vaší organizaci, a druhy nástrojů, které budete potřebovat, aby se dodávky malých, častých změn staly každodenní realitu.

The Tools for Continuous Delivery (154.82 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková