Klíčové přínosy ITILu®

Publikováno: 9. 7. 2014

ITIL je nejrozšířenější přístup k řízení IT služeb přes osvědčené postupy na světě, využívaný ve většině předních světových organizací. Oslava 25 let, po které již ITIL napomáhá společnostem těžit z pokroku v oblasti globálních osvědčených postupů, dokazuje, že se ITIL stal volbou vedoucích firem na celém světě – od malých a středních podniků až po velké korporace.

Při určování klíčových přínosů spolupracoval AXELOS s řadou klíčových odborníků v oblasti ITSM, takže to neberte jen jako náš názor. Důležitější je, že shledáte tyto přínosy jako relevantní pro oba klíčové lidi v organizaci, kteří dělají klíčová rozhodnutí při výběru rámců osvědčených postupů v řízení služeb, které jsou těmi pravými z hlediska jejich byznysu, stejně jako v očích odborníků z oblasti řízení služeb, kteří chtějí budovat n tomto poli úspěšnou kariéru.

AXELOS si je vědom toho, že svět byznysu se rychle mění. S ohledem na tuto skutečnost je třeba vnímat „Klíčové přínosy ITILu“ jako „živý dokument“. Během následujících týdnů bude AXELOS obhospodařovat specializované fórum pro sběr cenné zpětné vazby a zachycení nápadů ohledně všech prvků dokumentu, který pak bude pravidelně revidovat a aktualizovat.

Nyní se podívejte do dokumentu, abyste zjistili, proč by měl být ITIL zvolený jako rámec pro řízení služeb, aby dosáhly špičkové úrovně.

ITIL Value Proposition (801.86 Kb)

Zdroj: http://www.itil-officialsite.com/key-benefits/key-benefits-itil.aspx


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková