itSMF 2013 Global Survey On IT Service Management

Publikováno: 24. 12. 2013

Tento globální průzkum provádělo itSMF International ve spolupráci s Národní univerzitou v Singapuru a s různými pobočkami itSMF.
Probíhal v období od 12. března do 30. dubna 2013 za účasti 738 respondentů ze 49 zemí / regionů.

Zpráva o průzkumu je rozdělena do tří částí:

I. Část – průzkum 2013 versus 2010
Předchozí globální průzkum itSMF proběhl v roce 2010. Zachováním klíčových otázek z roku 2010 vznikla příležitost provést trendovou analýzu mezi rokem 2010 a současností. Tato analýza výsledků průzkumů 2013 a 2010 tvoří první část zprávy.

II. Část – velká organizace versus malá organizace
Při letošním průzkumu se shromáždila i data o velikosti organizací, účastnících se průzkumu jako respondenti. Ta se pak využila k porovnání odpovědí velkých a malých organizací, kde organizace s 500 zaměstnanci a méně se považují za malé a organizace s více než 500 zaměstnanci za velké. Toto porovnání tvoří druhou část zprávy.

III. Část – ITIL edice 2011 / připomínky
Protože edice 2011 ITILu s hlavní změnou, kterou je aktualizace knihy Service Strategy, se implementovala déle než, získali jsem při průzkumu zpětnou vazby o tom, jak je vnímána účinnost změn v této knize. To spolu s poznámkami volným textem tvoří třetí část zprávy.

V každém případě jde o zajímavý pohled na dění v ITSM ve světě.

itSMF 2013 Survey Report (929.16 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková