Každý rok pro Vás pořádáme 10 praktických seminářů s názvem itSM Prakticky. Každý seminář je věnovaný jednomu tématu. Přednáší realizátoři či vlastníci projektů a dozvíte se nejlepší best practise z oboru.
Seminářů se může zúčastnit vždy tolik zaměstnanců a pracovníků dané společnosti, kolik členských míst má společnost zaplacena.
Jako členové itSMF můžete nabídnout zajímavá témata, podělit se o zkušenosti a dozvědět se názory a zkušenosti ostatních.
Chcete se stále vzdělávat? Mít možnost výměny a sdílení informací od kolegů na stejné pozici či se stejnými úkoly?
Semináře v roce 2022
Termíny a témata aktuálně vypsaných seminářů se dozvíte v kalendáři akcí.
Témata realizovaných seminářů v roce 2019
- ITIL4 workshop – první dojmy a zkušenosti s novou verzí
- ITIL4 – novinky v oblasti ITSM
- Change management a IT
- Testování softwaru
- What IT Quality really is – free panel / webinar
- GDPR PRAKTICKY – ROK POTÉ
- DevOps kultura – diskuse k netechnickým aspektům DevOps
- Implementace Servisního katalogu pro Magistrát města Ostravy
- ITIL Novinky
- Strategická rozhodování na straně zákazníků
- Od Service Desku přes automatizaci byznys procesů k robotům
- Service management moving forward & ITIL 4
Témata realizovaných seminářů v roce 2018
- IT Quality Index – praktické zkušenosti s využitím IT Quality Index pro měření kvality a pro nastartování procesu trvalého zlepšování kvality IT
- IT Governance
- Problem Management v Service Desku DHL
- Non technical aspects of DevOps
- Data Driven IT aneb jak využít Big Data pro celou firmu
- DevOps přehledově, vztah na ITIL
- Nové standardy OMG pro modelování (nejen) IT procesů BPMN 2.0, DMN 1.0 a CMMN 1.0
- Řízení změn v IT prostředí (Management of changes in IT environment)
- „Every IT organization should act as a service provider” Truth or myth?
Témata realizovaných seminářů v roce 2017
- Automatizace business procesů v reálné praxi: analýza přínosů, možných přístupů a míry automatizace v reálném obchodním prostředí
- Standardizace ICT ve státním podniku: Cesta od zaneprázdněnosti ke skutečnému přínosu
- IT4IT™ – Best Practice end-to-end IT business model
- KPIs v praxi
- Změna IT oddělení v poskytovatele IT služeb ve společnosti Penny Market
- Vztah liniového a procesního (projektového) řízení
- Řízení projektů pomocí kombinace Agile Scrum a Waterfall
Témata realizovaných seminářů v roce 2016
- Je business katalog příležitostí pro zlepšení vnímání ICT?
- Úvod do IT4IT
- Big Data in IT Service Management
- Transformace IT v Autosalonu Klokočka
- IT risk management
- Problem management
- Incident Management (interaktivní workshop)
Témata realizovaných seminářů v roce 2015
- Problem Management – co se nám osvědčilo
- Slabé a silné stránky ITILu, jak ty slabé vylepšit
- IT dokumentace MZe v restartu – Jak se neztratit v dokumentaci
- Je ITIL skutečně společným jazykem?
- Skryté poklady ITILu aneb Využíváme (a známe?) co vše ITIL nabízí?
- Release Management v ČMSS
Témata realizovaných seminářů v roce 2014
- Metody řízení podnikové informatiky a jejich efekty pro různé druhy organizací
- Hlavní účel a využití configuračního managementu (CMDB) v DHL IT Services
- Jak Alcatel-Lucent využil CMDB při konsolidaci svých datových center
- Celodenní seminář itSM Prakticky.
- CMDB – zkušenosti švýcarského zákazníka s cloudovým řešením pro itSM
- Certifikace ISO/IEC 20000-1 ztráty a nálezy
- Capacity management v infrastruktuře
- Configuration management – zkušenosti z T-Mobile
- Praktické zkušenosti se zaváděním Resource managamentu do prostředí IT České spořitelny
- Redesign Service level managementu – od podpory aplikací k podpoře služeb klientům
- Řízení vývoje v ALVAO aneb jak skloubit agilní metody SCRUM a ITIL procesy
Témata realizovaných seminářů v roce 2013
- Praktické řízení IT continuity a disaster recovery v KB
- Role Service ownera v DHL
- Redesign procesu Change management v ČS
- CMDB v České spořitelně (CSAS)
- Change managementu České pojišťovny
- PreITSM aneb Principy řízení IT služeb v Pražské energetice – základní zásady, role a podpůrné nástroje prakticky
- Praktická aplikace Release managementu v GE Money