ItSM Prakticky

Každý rok pro Vás pořádáme 10 praktických seminářů s názvem itSM Prakticky. Každý seminář je věnovaný jednomu tématu. Přednáší realizátoři či vlastníci projektů a dozvíte se nejlepší best practise z oboru.
Seminářů se může zúčastnit vždy tolik zaměstnanců a pracovníků dané společnosti, kolik členských míst má společnost zaplacena.
Jako členové itSMF můžete nabídnout zajímavá témata, podělit se o zkušenosti a dozvědět se názory a zkušenosti ostatních.

Chcete se stále vzdělávat? Mít možnost výměny a sdílení informací od kolegů na stejné pozici či se stejnými úkoly?

Semináře v roce 2022

Termíny a témata aktuálně vypsaných seminářů se dozvíte v kalendáři akcí.

Témata realizovaných seminářů v roce 2019

  • ITIL4 workshop – první dojmy a zkušenosti s novou verzí
  • ITIL4 – novinky v oblasti ITSM
  • Change management a IT
  • Testování softwaru
  • What IT Quality really is – free panel / webinar
  • GDPR PRAKTICKY – ROK POTÉ
  • DevOps kultura – diskuse k netechnickým aspektům DevOps
  • Implementace Servisního katalogu pro Magistrát města Ostravy
  • ITIL Novinky
  • Strategická rozhodování na straně zákazníků
  • Od Service Desku přes automatizaci byznys procesů k robotům
  • Service management moving forward & ITIL 4

Témata realizovaných seminářů v roce 2018

  • IT Quality Index – praktické zkušenosti s využitím IT Quality Index pro měření kvality a pro nastartování procesu trvalého zlepšování kvality IT
  • IT Governance
  • Problem Management v Service Desku DHL
  • Non technical aspects of DevOps
  • Data Driven IT aneb jak využít Big Data pro celou firmu
  • DevOps přehledově, vztah na ITIL
  • Nové standardy OMG pro modelování (nejen) IT procesů BPMN 2.0, DMN 1.0 a CMMN 1.0
  • Řízení změn v IT prostředí (Management of changes in IT environment)
  • „Every IT organization should act as a service provider” Truth or myth?

Témata realizovaných seminářů v roce 2017

  • Automatizace business procesů v reálné praxi: analýza přínosů, možných přístupů a míry automatizace v reálném obchodním prostředí
  • Standardizace ICT ve státním podniku: Cesta od zaneprázdněnosti ke skutečnému přínosu
  • IT4IT™ – Best Practice end-to-end IT business model
  • KPIs v praxi
  • Změna IT oddělení v poskytovatele IT služeb ve společnosti Penny Market
  • Vztah liniového a procesního (projektového) řízení
  • Řízení projektů pomocí kombinace Agile Scrum a Waterfall

Témata realizovaných seminářů v roce 2016

  • Je business katalog příležitostí pro zlepšení vnímání ICT?
  • Úvod do IT4IT
  • Big Data in IT Service Management
  • Transformace IT v Autosalonu Klokočka
  • IT risk management
  • Problem management
  • Incident Management (interaktivní workshop)

Témata realizovaných seminářů v roce 2015

  • Problem Management – co se nám osvědčilo
  • Slabé a silné stránky ITILu, jak ty slabé vylepšit
  • IT dokumentace MZe v restartu – Jak se neztratit v dokumentaci
  • Je ITIL skutečně společným jazykem?
  • Skryté poklady ITILu aneb Využíváme (a známe?) co vše ITIL nabízí?
  • Release Management v ČMSS

Témata realizovaných seminářů v roce 2014

  • Metody řízení podnikové informatiky a jejich efekty pro různé druhy organizací
  • Hlavní účel a využití configuračního managementu (CMDB) v DHL IT Services
  • Jak Alcatel-Lucent využil CMDB při konsolidaci svých datových center
  • Celodenní seminář itSM Prakticky.
    • CMDB – zkušenosti švýcarského zákazníka s cloudovým řešením pro itSM
    • Certifikace ISO/IEC 20000-1 ztráty a nálezy
    • Capacity management v infrastruktuře
  • Configuration management – zkušenosti z T-Mobile
  • Praktické zkušenosti se zaváděním Resource managamentu do prostředí IT České spořitelny
  • Redesign Service level managementu – od podpory aplikací k podpoře služeb klientům
  • Řízení vývoje v ALVAO aneb jak skloubit agilní metody SCRUM a ITIL procesy

Témata realizovaných seminářů v roce 2013

  • Praktické řízení IT continuity a disaster recovery v KB
  • Role Service ownera v DHL
  • Redesign procesu Change management v ČS
  • CMDB v České spořitelně (CSAS)
  • Change managementu České pojišťovny
  • PreITSM aneb Principy řízení IT služeb v Pražské energetice – základní zásady, role a podpůrné nástroje prakticky
  • Praktická aplikace Release managementu v GE Money