CACIO seminář: „Co nás v IT nejvíce (Z)mění“
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)
Publikováno: 5. 12. 2004
Dokument přináší zamyšlení nad tím, jestli je v období recese, kdy se organizace zaměřují na její přežití, vhodným okamžikem k osvojení praktik, jako je Správa IT služeb (ITSM). ITIL samozřejmě umožňuje lépe analyzovat investiční záměry a lépe, resp. Kvalifikovaněji rozhodovat. Při uplatňování ITILu by se však organizace měly řídit selským rozumem. Přístup přes životní cyklus služby a hotový prefabrikovaný byznys model Správy IT služeb je skvělým východiskem pro vybudování skvělých služeb, které přispějí k ekonomickému zotavení.
Využití ITIL praktik společnostem pomůže také získat jasnou konkurenční výhodu, která jim pomůže k růstu, jakmile se dostaneme z recese.
Tento dokument zajímavým způsobem diskutuje některé klíčové otázky:
ITIL in a Recession (1.56 MB)
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)
14. 5. 2025 (17:00 - 18:00)