Global Best Practice Standard pro Service Desk

Publikováno: 1. 4. 2019

 

Global Best Practice Standard pro Service Desk verze 8.0

Service Desk Institute (SDI – https://www.servicedeskinstitute.com/) vydal, v návaznosti na ITIL4, standard osvědčených postupů pro ServiceDesk – Global Best Practice Standard for Service Desk – Version 8.0 ).

Systém Global Best Practice Standard Service Service (Best Practice Standard) byl poprvé představen v roce 2000 a je jediným celosvětově uznávaným standardem vytvořeným speciálně pro Service Desky. Je navržen tak, aby zlepšil efektivitu IT služeb a podpory a představuje referenční model kvality, který je uznáván jako celosvětový standard.

 

Na základě stávajících mezinárodních referenčních modelů kvality, jakými jsou model EFQM Excellence a ISO 9000, poskytuje tento standard jasná, praktická a měřitelná kritéria osvědčených postupů pro Service Desk, z nichž mnohé nejsou zahrnuty v ITIL® nebo ISO / IEC 20000. Řada organizací se snaží vyhovět standardu SDI Best Practice Standard s cílem doplnit své postupy a připravit se na širší rozsah prezentovaný ISO / IEC 20000.

Tento celosvětově uznávaný standard osvědčených postupů poskytuje prostředky pro posouzení vyspělosti Service Desku, s cílem zlepšit jeho účinnost a prokázat jeho hodnotu pro organizaci.

Global Best Practice Standard pro Service Desk

 

Námět:            Vladimír Váňa

Anotace:          Jaroslav Rokyta

 

 



Autor:: Jaroslav Rokyta