Cesta k dokonalosti v odvětví služeb

Publikováno: 3. 9. 2019

Případová studie

Amadeus je světovým lídrem v poskytování obchodních kritických řešení, která pomáhají leteckým společnostem a letištím, hotelům a železnicím, vyhledávačům, cestovním agenturám, tour operátorům a dalším účastníkům cestovního ruchu řídit jejich provoz a zlepšovat cestovní zážitky.

Chris Dolphin je viceprezidentem pro divizi Global Customer Care společnosti Airlines, zodpovědný za definování vize a strategického směřování k podpoře řešení Amadeus IT Solutions používaných zákazníky letecké společnosti Amadeus.

Od konce roku 2018 vedl Chris iniciativu v oblasti poplatků za přijetí nejnovějšího vývoje v myšlení v oblasti správy služeb, podpořeného osvědčenými postupy ITIL 4. Mluvil se společností AXELOS o úspěchu společnosti, oblastech příležitostí a způsobu, jakým může ITIL 4 vést transformaci v kultuře a orientaci na zákazníka.

Amadeus and ITIL4

 



Autor:: Kateřina Mrkvičková