itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Publikováno: 3. 9. 2019
Případová studie
Amadeus je světovým lídrem v poskytování obchodních kritických řešení, která pomáhají leteckým společnostem a letištím, hotelům a železnicím, vyhledávačům, cestovním agenturám, tour operátorům a dalším účastníkům cestovního ruchu řídit jejich provoz a zlepšovat cestovní zážitky.
Chris Dolphin je viceprezidentem pro divizi Global Customer Care společnosti Airlines, zodpovědný za definování vize a strategického směřování k podpoře řešení Amadeus IT Solutions používaných zákazníky letecké společnosti Amadeus.
Od konce roku 2018 vedl Chris iniciativu v oblasti poplatků za přijetí nejnovějšího vývoje v myšlení v oblasti správy služeb, podpořeného osvědčenými postupy ITIL 4. Mluvil se společností AXELOS o úspěchu společnosti, oblastech příležitostí a způsobu, jakým může ITIL 4 vést transformaci v kultuře a orientaci na zákazníka.
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)