Publikováno: 26. 3. 2019
Byznys hodnota z IT zboží a služeb v digitálním světě
Na úvod autor uvádí, že je spravedlivé říci, že všechny organizace v současné době nějak chápou pojem „digitální“, což vede k velkému zmatku.
Z technologického hlediska, když používáte IT strategicky k řízení byznys modelu, místo toho, abyste ho jen podporovali, máte digitální podnik. A digitální transformace znamená radikální změny, spíše než postupné změny napříč organizací.
Zmatek, který existuje v souvislosti s těmito koncepty, je nejen výhodný pro poradenské firmy, ale také brání podnikům v tom, aby využívaly výhod vyplývajících z lepšího využívání informačních technologií. Důležitým výchozím bodem je objasnit, jaké digitální prostředky mají organizace k dispozici, aby se mohly zaměřit na věci, které jim dávají smysl. „Digitální“ je přídavné jméno; slovo, které popisuje věc. Jakou věc?
Úplný text je k dispozici zde:
https://www.axelos.com/news/blogs/february-2019/business-value-it-goods-services-in-digital-world
Anotace: Jaroslav Rokyta
Štítky: Digitalizace, Transformace
Autor:: Jaroslav Rokyta