CACIO seminář: „Co nás v IT nejvíce (Z)mění“
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)
Publikováno: 31. 1. 2017
Většina poskytovatelů IT služeb říká, že mají Katalog služeb a někteří že mají dokonce portfolio služeb. Ve skutečnosti však pouze jen několik z nich dokáže říci, jaký je rozdíl mezi katalogem a portfoliem služeb.
Tato případová studie je souhrnem projektu implementace portfolia služeb v NNIT. Jejím cílem je dát ostatním IT organizací několik praktických tipů jak začít a rovněž popsat některá úskalí, co dělat a čemu se vyhnout a uvést dosažené přínosy v průběhu projektu i po jeho dokončení.
NNIT, jak se dále uvádí v úvodní kapitole studie, je interní IT útvar nadnárodní farmaceutické společnosti Novo Nordisk, ze kterého postupně vyrostl jeden z předních poskytovatelů IT služeb v Dánsku.
Následují další podrobnosti z historie společnosti i útvaru a popis výchozího stavu a definice záměru celého projektu – Od „počítačových šílenců“ k profesionálnímu partnerovi, který poskytuje IT služby.
V závěrečné části úvodu jsou uvedeny přínosy portfolia služeb
Druhá kapitola studie se zabývá popisem projektu, který probíhal ve čtyřech směrech:
Třetí kapitola pak přináší to nejzajímavější, a sice klíčová ponaučení a zkušenosti z implementace portfolia služeb.
Určitě stojí za přečtení.
Building a service portfolio (441.19 Kb)
20. 5. 2025 (12:00 - 17:00)
14. 5. 2025 (17:00 - 18:00)