itSMF International Webinar – How we use AI in ITSM – Panel Discussion
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
Publikováno: 17. 9. 2005
BSM Maturity Model nabízí rámec pro určení současného stavu organizace v Business Service Managementu – zajištěním investic IT tak, aby poskytovalo služby byznysu v souladu se strategií byznysu, jeho cíli a plány. Model zavádí 5 stupňů zralosti:
Organizace by, podle autorů, měly tento rámec použít při diskuzích mezi vedením IT a byznysu. Cílem je zajistit společné porozumění hodnoty BSM pro organizaci a odsouhlasit stupeň zralosti, který by měl být zadáním pro IT iniciativy.
V závěru dokumentu autoři ukazují na čtyřech případech firem, že je vhodné, aby zralost byznysu a IT byla na podobné úrovni. Organizace, kde lze nalézt mezi nimi nerovnováhu, mají problémy jako podfinancování IT, nedostatečná podpora cílů byznysu pomocí IT služeb nebo naopak nevyužití potenciálu velmi kvalitních služeb IT byznysem a tak zbytečné náklady na kvalitní IT
Why Doesn’t the “Business” Drive BSM? (505 kB)
9. 7. 2025 (10:00 - 11:30)
26. 6. 2025 (13:00 - 14:30)
24. 6. 2025 (16:30 - 18:00)