Publikováno: 17. 10. 2016
Tento dokument si klade za cíl identifikovat a ilustrovat výhody spolupráce mezi byznys analýzou (BA) a řízením IT služeb (ITSM). Jako hlavní zdroj pro ITSM jsme použili autoři rámce ITIL®, ale principy jsou obecně použitelné pro všechny, kteří se zabývají ITSM, ať již při tom používají některý zavedený rámec například ITIL, COBIT® nebo ISO / IEC20000®, nebo používají empirický přístup založený na zkušenostech a dobrém úsudku.
Tento dokument má tři cíle:
- těm, kteří pracují v ITSM dát povědomí o racionalitě BA a standardů, dodržovaných při vykonávání této práce
- osobám provádějícím BA dát reciproční pohled, objasňující hodnotu, kterou nabízí ITSM, rozsah činností ITSM a význam komunikace mezi odborníky ITSM a BA
- podpořit komunikační kanály mezi BA a ITSM za účelem ustavení vzájemné podpory, usnadnit výměnu relevantních informací a symbiózu, čímž se dosáhne efektivnějších a hospodárných služeb a zvýšení hodnoty pro realizaci byznys hodnoty
ITIL WP Business Analyst and ITSM (631.33 Kb)
Štítky: Ba, itsm
Autor:: Kateřina Mrkvičková