Agilní přechod služby

Publikováno: 27. 12. 2015

Technologie, kterou využíváme, se neustále vyvíjí. Zrychlující se tempo vývoje cloudu, mobility a sociálních médií a měnící se chování spotřebitelů nutí podniky vážně se zabývat zkušenostmi z oblasti služeb. Nově vznikající firmy s průlomovým byznys modelem nebo technologií mohou nyní vytlačit zavedené hráče a ovládnout během několika let trh. Organizace, které lpí na tradičním byznys modelu, nebo pomalu reagují na změny na trhu, si mohou v lepším případě udržet svoji důležitost nebo v nejhorším případě bojovat o holé přežití. Vítěz již nevzejde z bitvy mezi velkými a malými, ale mezi pomalými a rychlými. Pokud chtějí firmy všech velikostí zůstat konkurenceschopné, musí přistoupit k „agilnějšímu“ způsobu dodávání hodnoty zákazníkovi.

Agile Service Transition (298.44 Kb)


Štítky:
Autor:: Kateřina Mrkvičková