Jak položit dotaz Toggle

Tato služba je určena výhradně členům itSMF Czech Republic, o.s. Dotaz může položit každý člen sdružení, a to e-mailem odeslaným ze své registrované adresy na .

Odpověď bude zaslána tazateli zpravidla do 5 pracovních dnů. Text dotazu bude následně zveřejněn v rubrice dotazů a odpovědí a současně zde bude uložen i soubor obsahující kromě dotazu i plný text odpovědi, avšak ten bude dostupný pouze členům sdružení, tzn. po přihlášení.

Dotazy, které je možné pokládat členům našeho expertního týmu, se mohou týkat v zásadě jakýchkoli aspektů souvisejících s ITIL a normou ISO/IEC 20000, zejména:

  • procesy dle ITIL V2 a V3
  • norma ISO/IEC 20000
    • obsah normy
    • vztah normy k ITIL V2 a V3
    • implementace procesů dle této normy, příprava na certifikační audit
    • průběh certifikačního auditu a jeho další aspekty
    • akreditační proces pro certifikující firmy, požadavky na kvalifikaci auditorů
  • certifikace profesní způsobilosti fyzických osob dle ITIL V2 a V3, certifikační schéma ITIL V2 a V3
  • řízení projektů implementace procesů ITIL V2 a V3
  • problematika nástrojové podpory ITIL procesů
  • vztah ITIL k:
    • oblasti IT governance a CobiT
    • informační bezpečnosti
    • ISO 9001

Aktuální složení expertního týmu je následující:

  • Krajča Robert
  • Kufner Vladimír
  • Lukáč Lubomír
  • Skála Jiří
  • Šlesinger Jaroslav
  • Váňa Vladimír