Klubový (hybrid) večer itSMF Slovakia – Agilná transformácia ako základné východisko pre digitalizáciu a radikálne zjednodušovanie
25. 4. 2024 (17:30 - 19:30)
Publikováno: 7. 2. 2017
Autor má dlouholeté zkušenosti v oblasti IT v celé řadě odvětví. Naposledy byl přizván, aby koordinoval tým, jehož úkolem byl výběr poskytovatele služeb aplikačního managementu ve společnosti XYZ, největší společností v oblasti spotřebního zboží na světě.
Podrobnější popis jeho profesní historie obsahuje úvodní část dokumentu.
Druhá část se zaměřuje na osvojení si a přizpůsobení ITILu, které má podobu Modelu poskytování služeb (Service Delivery Model). V této části se popisují jednotlivé složky modelu:
Třetí část uvádí hlavní poznatky z přechodu na průběžné zlepšování služeb.
Čtvrtá část popisuje hlavní zásady, kterými se tým řídil
Pátá část pak popisuje doporučené nejlepší praktiky, přičemž výslovně uvádí pět hlavních věcí, které v souvislosti s ITILem dělat a pět kterým se vyhnout.
Design for experience (170.13 Kb)
25. 4. 2024 (17:30 - 19:30)