Návrh podle zkušeností

Publikováno: 7. 2. 2017

Hlavní zásady ITILu

Autor má dlouholeté zkušenosti v oblasti IT v celé řadě odvětví. Naposledy byl přizván, aby koordinoval tým, jehož úkolem byl výběr poskytovatele služeb aplikačního managementu ve společnosti XYZ, největší společností v oblasti spotřebního zboží na světě.

Podrobnější popis jeho profesní historie obsahuje úvodní část dokumentu.

Druhá část se zaměřuje na osvojení si a přizpůsobení ITILu, které má podobu Modelu poskytování služeb (Service Delivery Model). V této části se popisují jednotlivé složky modelu:

  1. Governance
  2. Finanční řízení a řízení smluv
  3. Řízení provozu
  4. Řízení bezpečnosti
  5. Řízení aplikací
  6. Průběžné zlepšování služeb

Třetí část uvádí hlavní poznatky z přechodu na průběžné zlepšování služeb.

Čtvrtá část popisuje hlavní zásady, kterými se tým řídil
Pátá část pak popisuje doporučené nejlepší praktiky, přičemž výslovně uvádí pět hlavních věcí, které v souvislosti s ITILem dělat a pět kterým se vyhnout.

Design for experience (170.13 Kb)


Štítky: ,
Autor:: Kateřina Mrkvičková